English (United Kingdom)

BAKIM VE DESTEK SERVİSLERİ

Aşağıda Avasis Service ve Destek önerilerinden bir kaç örnek bulabilirsiniz. İhtiyaçlarınıza göre belirlenen destek paketleriniz bir çok zaman bu tip servislerin ve zaman kriterlerinin seçilmesi ile detaylarının belirlenmesinden oluşmaktadır.

avasis_support_avaya

  • Acil Durum Bakım. Müşterilerimiz tarafından seçilen zaman periyodu içerisinde internet üzerinden uzaktan erişim ile , ve gerekirse saha ziyaretiyle arıza ve problemlerin giderilmesi. Parça değişimi gerekmesi durumunda Türk kanunları çerçevesinde yapılır. (Kullanıcılar arızalı malzeme veya parçayı üreticiye döndürmelidirler. Üretici tamir edilmiş veya yerine başka bir parçayı 30 gün içerisinde geri döndürür.)
  • Garanti kapsamı genişletilmiş Acil Durum Bakımı. Müşterilerimiz tarafından seçilen zaman periyodu içerisinde internet üzerinden uzaktan erişim ile , ve gerekirse saha ziyaretiyle arıza ve problemlerin giderilmesi. Ancak, devam eden çalışma standart çalışma saatlerinin dışına çıkarsa, ücretsiz olarak devam ettirilir. Standart garanti koşulları genişletilmiştir, parça değişimi gerekmesi durumunda , hem acil parça değişimi hem garanti takibi tarafımızdan ücretsiz olarak yapılır.

avasis_maintenance

  • Periyodik Bakım. Uzaktan erişim ile sistemlerin tüm yazılım ve donanım ünitelerinin kontrolü, tüm sistem log/kayıtlarının gözden geçirilmesi ve gerekirse önleyici işlemler veya düzeltmeler yapılması.
  • İlave ve Değişiklikler. Operasyonel değişiklikler ve yeniden programlama. Örneğin, kullanıcı numaraları, isimleri, ana yönlendirmeler, anonslar, kayıtlar, Network bağlantıları,vs gibi değişiklikler. Uzaktan erişim ile yapılır, gerekirse saha servisi de dahildir.
  • İzleme ve alarmlar için uzak erişim bağlantısı. Problem oluştuğu anda Avasis’in acil problem bulma ve düzeltme servisi verebilmesi için otomatik alarm/uyarı bağlantısı. Uzaktan erişim bağlantısı gereklidir. Örneğin VPN, masa üstü paylaşımı, vs.
  • Kaynak izleme. Aylık kaynak optimizasyonu ve kontrolü servisleri. Dış hatlar ve kullanım oranları, sesli mesaj/ses kayıt kaynakları, IP iletişim/Network bağlantı kaynakları, DSP kaynakları, kanal kaynakları,vs. gibi sistem kaynakları içindir.
  • Acil yedek desteği ve sağlanması servisleri. Gerekli bütün sistem donanım yedeklerinin acil durum desteği için Avasis parça stoğunda hazır bulundurulması ve gerektiğinde acilen sağlanması servisleri.
  • Yazılım Desteği. Bütün Avaya sistemleri ve uygulamaları için yazılım desteği, Avasis laboratuvarlarında simülasyon testleri ve gerekmesi durumunda Avaya’ya raporlanarak gerekli düzeltme ve yazılım yamalarının oluşturulması, test ve uygulanması servisleri.
  • Yazılım abonelik servisleri. Satın alınmış olan Avaya sistem ve uygulamalarının yeni çıkan ücretli veya ücretsiz bütün güncelleme ve versiyonlarının ilave bir ücret olmadan takip ve teslimi servisleri.

maintanence_avaya

  • Güncelleme ve versiyon yükseltimi implementasyon servisleri. Avaya sistem ve uygulamalarının yeni versiyon ve güncellemelerinin bilgilendirilmesi, uygulama danışmanlığı ve emplemantasyonu servisleri. Emplementasyonlar, gerekli olduğu durumlarda çalışma saatleri dışında ve ilave ücret olmaksızın yapılır. 
  • İş ve iş süreçleri için sürekli danışmanlık servisleri. Sürekli bazda bilgilendirme ve öneriler ile optimum haberleşme operasyonunun sürdürülebilmesi için danışmanlık servisleri.  
  • Arıza ve uygulama simülasyonu ve testleri servisleri. Karmaşık problem ve uygulamalarda problemin/vakanın yeniden yaratılarak çözüm bulunması ve test edilmesi servisleri. Bu servisler Avaya sertifikalı Avasis mühendisleri tarafından Avasis laboratuvarlarında yapılmaktadır.
  • Esnek/ İhtiyaca göre ayarlanılabilir destek saatleri ve günleri. Standart servislerimiz normalde Türkiye kanunları çerçevesinde çalışma günleri ve saatleri içerisinde ve Pazartesiden Cumaya kadar ve 9:00 ila 18:00 arasında  sağlanmaktadır. Ancak istenilmesi durumunda 7 gün/24 saat ve 365 güne kadar uzatılabilen servis programları sunulmaktadır.
 

Avasis Bilişim Sistemleri San. Ve Tic. Ltd. Şti.
Ataşehir Residence, Sedef Cad. No:2, B Blok D:92 Ataşehir 34750 ISTANBUL-TURKEY
Tel: +90 216 456 77 78 Fax: +90 216 456 93 57
E-mail: info@avasis.com.tr