English (United Kingdom)
Ürünler & Çözümler

Avaya Çağrı Merkezi Çözümleri

agent

Avaya çağrı merkezi pazarında global bir liderdir. Avaya, müşteri hizmetleri

geliştirmek ve şirketlerin daha etkin rekabet edebilmesine yardımcı olmak son derece

güvenilir, ölçeklenebilir bir iletişim merkezi çözümleri sunuyor. Avaya'nın iletişim

merkezi portföyü müşterileri ile etkili iletişim sağlayan akıllı yönlendirme araçların

yanı sıra self-servis ve proaktif iletişim uygulamaları içerir. Avaya'nın zengin

raporlama platformu Avaya CMS, geniş analiz platformu, Avaya IQ ile birleştiğinde,

şirketlerin ayrıntılı müşteri görünürlüğünü artırır,karlılık ve müşteri tutma sağlar.

Avaya Küresel Hizmetler, üstün iş sonuçları için kurumsal iletişim ağlarını

değerlendirir, tasarlar, uygular ve yönetir.


Avaya Çağrı Merkezi Stratejisi, yeni nesil müşteri hizmetlerine cevap verebilmeye dayalıdır. Bu zamana kadar sesli çağrı merkezlerinden

multimedya iletişim merkezlerine dönüşüm sürdürülmekteydi ve şimdilerde içerik tabanlı müşteri hizmetleri önem kazanmaktadır. Yeni nesil

içerik tabanlı müşteri hizmetleri; tutarlı, yüksek kalitede son-kullanıcı katılımı sağlamak için bilgi, süreçleri ve iletişimi kolaylaştırır. Bu sonuçta

son kullanıcının talep ettiği üstün müşteri hizmet deneyimini sağlayacaktır. Gelecek jenerasyon içerik tabanlı müşteri hizmetlerinin temel ilkesi

son derece memnun müşteriler ve sürdürülebilir iş büyümesi olacaktır.


 

Avasis Bilişim Sistemleri San. Ve Tic. Ltd. Şti.
Ataşehir Residence, Sedef Cad. No:2, B Blok D:92 Ataşehir 34750 ISTANBUL-TURKEY
Tel: +90 216 456 77 78 Fax: +90 216 456 93 57
E-mail: info@avasis.com.tr