English (United Kingdom)
Ürünler & Çözümler Çağrı Merkezi Çözümleri

Avaya Aura® Elite Multichannel

ELITEM


Artan rekabet, azalan bütçeler ve karmaşık müşteri talepleri gibi

baskı oluşturan unsurlar günümüz piyasasında büyük veya küçük

bütün organizasyonları etkilemektedir. Her zamankinden zorlu

rekabet koşulları ve kısıtlı özkaynaklar ile birlikte kendinizi kuşatma

altında hissetmemeniz neredeyse imkansız. Böye bir pazarda yarış

içinde olduğu büyük ölçekli işletmelere kıyasla rekabete hazır

olmayan orta ölçekli işletmeler en fazla baskı altında olanlardır.



Başarı için orta ölçekli işletmelerin aşağdaki zorlukların üstesinden gelmesi gerekmektedir;

  • Kaynaklarınızı tüketecek hızlı değişen iş döngüleri ve siddetli rekabet koşulları,
  • Kalıcı olarak harcamaları azaltma, dolayısıyla daha az kaynak kullanımı,
  • Destek elemanı sayısını azalarak daha maliyet verimini arttırma,
  • Kuvvetli rakiplerin sunduğu servislerden farklı servisler sunarak işinizi genişletme

Bu servis zorunlulukları ile yüzleşen çoğu organizasyon yüksek verimli ve servis kalitesini arttıracak aynı zamanda kurulumu ve bakımı kolay bir

teknoloji arayışına girmektedir.


Elite Multi Channel


Avaya Aura Call Center Elite, işletmenizi bu hedeflere

ulaştırabilecek, başarısı kanıtlanmış bir çağrı merkezi

uygulamasıdır. Call Center Elite Multichannel müşteri hizmetleri

servis derinliğini ve ayrımını, verimli bir kurulum modeli ile

mevcut kaynaklarınızı kullanarak sağlar. Başka bir deyişle,

yeni bir kaynağa ihtiyacınız olmadan müşterilerinizi yakın takibe

alın ve servis kalitesini arttırın.



Elite Multichannel'ın göze çarpan özellikleri;

  • Doğru zamanda doğru kaynak; Hangi iletişim kanalı olduğu farketmeksizin, yönlendirme veritabanı kullanarak yeteneğe dayalı yönlendirme

özelliği sayesinde ajanlarınızın tepki süresini kısaltır.

  • Performans yönetimi optimizasyonu; Çağrı merkezleri için hayati öneme sahip gerçek zamanlı ve geçmişe dayalı raporlama araçları

sayesinde performans yönetimini optimize eder. Daha detaylı raporlar için Avaya Call Management System kurulumunu destekler.

  • Proaktif müşteri etkileşimi; geri arama ve hedef kitle kampanyaları gibi entegre dış arama araçları sayesinde ajanların yaptığı içeri ve dışarı

aramaları dengeler.

  • Kullanımı kolay kurulum sihirbazları; Sisteme gömülü olarak gelen kurulum sihirbazları ile en çok kullanılan çağrı merkezi modellerini

kullanarak zamandan tasarruf etmenizi sağlar.

  • Genişletilmiş müşteri deneyimi; Tahmini bekleme süresi, kayıp çağrı asistanı, müşteri geri arama isteği gibi eşsiz algoritmalar operasyonel

verimi ve müşteri memnuniyetini arttırır.

  • Müşteri geçmişi; Call Center Elite Multichannel agent desktop uygulaması, ajanlarınm daha önce görüştüğü müşterilerin kaydını tutar,

böylece hizmet kalitesini arttırır.

  • Microsoft Dynamics CRM Connector; Bu araç, ofis çalışanlarının, Microfost Kişileri ve Hesap Listelerini aramalarına olanak sağlar
  • Entegre Wallboard; Gerçek zamanlı istatistiklerin gösterir, böylece çağrı merkezi çalışanlarının anlık olarak performans takibi yapmalarına

olanak verir.

  • Anahtar kelime tabanlı yönlendirme; önceden tanımlanmış anahtar kelimelere göre e-postaları yönlendirir ve e-postalara hızlı yanıt

vermenizi sağlar


pdficon Avaya Aura Elite Multichannel (0,6MB)

 

Avasis Bilişim Sistemleri San. Ve Tic. Ltd. Şti.
Ataşehir Residence, Sedef Cad. No:2, B Blok D:92 Ataşehir 34750 ISTANBUL-TURKEY
Tel: +90 216 456 77 78 Fax: +90 216 456 93 57
E-mail: info@avasis.com.tr