English (United Kingdom)
Ürünler & Çözümler Çağrı Merkezi Çözümleri

Avaya IP Office V2

IP Office Contact Center

Avaya IP Office Contact Center, contact center pazarındaki

Avaya inovasyonunu, orta ve küçük işyerlerine, aradıkları

basitlik ve değeri vererek genişletiyor.

Günümüzde küçük ve orta işletmelerin başarılı olabilmesi için,

müşterilerine, hızlı, etkili ve isabetli bir şekilde ve birden fazla

kanal ve/veya kanal kombinasyonu kullanarak ulaşmaları

gerekmektedir.


IP Office Contact Center, daha iyi müşteri ilişkileri kurmak

isteyen işletme ihtiyacına karşılık vermek için tasarlanmış

uçtan uca bir çözümdür.


IP Office Contact Center çözümü ile işletmeler, ses, e-mail ve web-chat kanalları yoluyla, dış arama yeteneklerini de kullanarak, bütün müşteri

ilişkilerini yönetebilmektedir. Önceden tanımladığınız kurallara göre müşterilerinizi çalışanlarınız arasında dağıtarak iş süreçlerinizi optimize eder.


IP Office Contact Center'ın birkaç özelliği aşağıdaki gibidir:

  • Ses, e-posta ve web chat için entegre çözüm.

  • Müşterilerinize öncelik sırası atayın.

  • Yeteneğe göre çağrıları yönlendirin.

  • Geliştirilmiş dışarı arama

  • Telemarketing

  • Geçmişe yönelik raporlama

  • İnteraktif sesli yanıt (IVR)

  • Ses Kayıt


















  • Günümüzde küçük ve orta işletmelerin başarılı olabilmesi için, müşterilerine, hızlı, etkili ve isabetli bir şekilde ve birden fazla kanal ve/veya kanal kombinasyonu kullanarak ulaşmaları gerekmektedir.

 

Avasis Bilişim Sistemleri San. Ve Tic. Ltd. Şti.
Ataşehir Residence, Sedef Cad. No:2, B Blok D:92 Ataşehir 34750 ISTANBUL-TURKEY
Tel: +90 216 456 77 78 Fax: +90 216 456 93 57
E-mail: info@avasis.com.tr