Avasis’in tümleşik iletişim ve Çağrı/Temas Merkezi süreçlerindeki derin bilgisi, uzman teknik personelinin de desteği ile sizlere Çağrı ve Kontak Merkeziniz ve tümleşik haberleşme ortamınızın performansını arttırmanız için gerekecek uygulamaları tasarlama, geliştirme ve destekleme şansını vermektedir.
Avasis’in önerdiği, uygulamaları tasarlamaya başlamadan önce, iş problemlerinizi anlamak, sizinle beraber çalışarak yeni bir uygulama modeli ve ön sınaması yapmak, daha sonra sizin, ajanlarınızın ve müşterilerinizin ihtiyaçlarını karşılayan uygulamaları geliştirmek, derinlemesine test etmek , hazır olduğunda uygulamaya sunmak ve Avasis’in özel destek programlarıyla desteğini sürdürmektir.

Daha fazla bilgi için bizimle iletişime geçin...